Monday, December 12, 2011

Terpanggil

Hari ini aku terpanggil kembali nak memenuhkan ruang blog aku ni sebab dah terlalu lama aku tinggalkan. Aku pun tak pasti apesal tetibe aku rasa nak menulis. Mungkin terlalu memikirkan masalah duniawi yang semakin menghimpit diri ni. Aku cuba meluahkan kata-kata hati kepada tulisan tangan. Tapi kenapa masih tidak mampu meleraikan masalah yang terbuku kat hati.INI BUKAN MASALAH CINTA YER. Bermacam cara aku lakukan supaya masalah ini dapat diselesaikan. Semakin aku cuba keluar kan kata-kata hati tu, semakin dalam pula nak menggali nye. Semakin hari semakin dalam. Tetapi bila aku tenang je, time tu la dia muncul. Apa kau sebenarnya ni. Adakah aku dibayangi bayang-bayang hati saje?entahlah. Terpaku melihat orang lain masih boleh tido dengan nyenyak walaupun diri tak tenteram, kenapa tidak aku? Adakah aku tidak terlalu kuat nak terima semua dugaan? Adakah aku tak berani tempuh cabaran dunia? Dunia-dunia. 2.39.

Monday, November 1, 2010

:)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِي

Perpisahan yg bkal mncul.mgkin perpisahan bukn bnde yg mudah kte mau trima scare tbuka..xkire dri ibubapa ke bf/gf ke teman2 baik ke..
semua tu akan mncul bila2 mse je. so kite kene stndby jela diri tu sme ade kuat atau tak untuk trime smua nye dgn reda. stiap bnde yg tjadi psti ade hikmah dan sbb nye yg tsendiri. ade juge yg tak dpt trima smua nye dgn hati yg tbuke. tp smua mnusia sme je. mmpunyai jiwa yg lmbut,apabila kehilangan ssuatu kite kene byk bsbar. mgkin bnde yg lbih baek akn mncul dlm diri kite nih..siapa tau kn..DIA saje yg menentu kn smua nye..