Monday, December 12, 2011

Terpanggil

Hari ini aku terpanggil kembali nak memenuhkan ruang blog aku ni sebab dah terlalu lama aku tinggalkan. Aku pun tak pasti apesal tetibe aku rasa nak menulis. Mungkin terlalu memikirkan masalah duniawi yang semakin menghimpit diri ni. Aku cuba meluahkan kata-kata hati kepada tulisan tangan. Tapi kenapa masih tidak mampu meleraikan masalah yang terbuku kat hati.INI BUKAN MASALAH CINTA YER. Bermacam cara aku lakukan supaya masalah ini dapat diselesaikan. Semakin aku cuba keluar kan kata-kata hati tu, semakin dalam pula nak menggali nye. Semakin hari semakin dalam. Tetapi bila aku tenang je, time tu la dia muncul. Apa kau sebenarnya ni. Adakah aku dibayangi bayang-bayang hati saje?entahlah. Terpaku melihat orang lain masih boleh tido dengan nyenyak walaupun diri tak tenteram, kenapa tidak aku? Adakah aku tidak terlalu kuat nak terima semua dugaan? Adakah aku tak berani tempuh cabaran dunia? Dunia-dunia. 2.39.

No comments:

Post a Comment